Greater Than lanserar nytt koncept för white label-lösning
Greater Than meddelar att man har lanserat ett nytt koncept för white label-lösning av sin teknikplattform Enerfy. Enligt Greater Than innebär det nya konceptet — Enerfy Global — att försäkringslösningen med ett enda klick kan installeras hos vilket försäkringsbolag som helst världen över.
Med Enerfy Global är det enligt Greater Than möjligt att skräddarsy vilket sortiment av digitala tjänster som den slutgiltiga produkten och konsumentutbudet ska innehålla. I Enerfy Global ingår webbshopslösning, verktyg för skadehanteringsprocess, app för smartphones, digitala marknadsföringslösningar ochkommunikation tilll slutkonsument.
Greater Than menar att lösningen därmed kommer att göra det enklare för bolaget att snabbt skala upp verksamheten.
— Med Enerfy Global har Greater Than nått en avgörande milstolpe. Jag är så stolt att få ut denna kraftfulla och robusta produkt på bilförsäkringsmarknaden globalt. Vi har redan ett stort intresse bland våra befintliga kunder över hela världen och jag är säker på att denna lansering kommer ge oss en unik position, göra att vi kommer att skala ännu snabbare och revolutionera bilförsäkringsbranschen, säger Liselott Johansson, VD på Greater Than.